CORONAVIRUS - Boerenlodge

Ga naar de inhoud


CORONAVIRUS (COVID-19)
                                                                                                                                                                  
Waar ontzorgen NU al begint met transparantie
Informatie betreffende het Coronavirus (COVID-19)
1 juni 2020 (update)
Naar aanleiding van de berichtgevingen over het coronavirus kunnen we ons voorstellen dat er vragen zijn omtrent jouw geboekte verblijf. Of dat er twijfels zijn als je voornemend bent om te willen boeken. Op deze pagina informeren we je over de actuele ontwikkelingen bij de Boerenlodge. Het beleid wordt aangepast op basis van de recente updates vanuit de  overheid. Gezien de ontwikkelingen zich in rap tempo kunnen opvolgen  vragen we ook begrip voor de tijd die verstrijkt tussen updates vanuit de  overheid en het aanpassen van ons beleid.

Let op! Houd deze pagina in de gaten voor de laatste info.

Kan ik een verblijf boeken bij de Boerenlodge?
Ja, je kunt gewoon boeken. Er gelden geen restricties voor het boeken van een vakantieverblijf in de 4-8P Boerenlodge, behalve dat voor dit moment maximaal 2 gezinnen/huishoudens in de Boerenlodge mogen lodgeren en mbt de wellness de hottub door 1 gezin gebruikt mag worden. Uiteraard weet niemand hoe het de aankomende periode verder zal gaan verlopen, maar we houden de situatie in de gaten over de ontwikkeling rondom het coronavirus en de impact die het zou kunnen hebben op jouw verblijf. Mocht de situatie wijzigen, inhoudend dat door overheidsmaatregelen jouw verblijf hier niet door kan gaan, dan word je hierover door ons geinformeerd. En kan er via onze coulance regeling worden omgeboekt. Nb een ieder die bij ons een verblijf boekt, wijzen we ook op de verantwoordelijkheid voor het afsluiten van een reis- en/of annuleringsverzekering. Informeer goed naar de voorwaarden. Juist nu met deze risico factoren, kun je door ziekte of ziekte die ontstaat tijdens het verblijf, jouw geboekte verblijf annuleren. Hoe vervelend zo een situatie ook is, maar is jouw geboekte verblijf in de meeste gevallen 100% verzekerd en krijg je je geld ook terug.
Wij richten ons vooral op de borging, dat jouw verblijf niet kan plaatsvinden, als gevolg van maatregelen die de overheid kan opleggen. Deze begrippen zijn helaas niet te verzekeren, zodoende bieden we alleen in deze uitzonderlijke corona periode een tijdelijke coulance regeleling aan.
Zie onderstaande voorwaarden.

Is de Boerenlodge geopend?
Ja, de Boerenlodge is geopend. We houden ons aan de richtlijnen van het RIVM. We heten je uiteraard van harte welkom zonder het schudden van handen en houden 1,1/2 meter afstand. Tevens stellen wij hoge eisen aan hygiene en schoonmaken, zodoende bieden wij ook niet de mogelijkheid om de schoonmaak door gasten zelf te laten doen. En bieden we sowieso bij iedere wasbak standaard zeep aan. De Boerenlodge is een luxe prive stek, waar je dus alleen met jouw gezelschap verblijft zonder de aanwezigheid van andere gasten, met een royale eigen tuin, eigen wellness, eigen lounge veranda. Hier kun je buitengewoon genieten van de rust, de ruimte, de uitzichten, de bossen en de prachtige natuur. Vervelen zit er dus zeker niet bij want ook binnen in de sfeervolle ambiance bieden we o.a. tv on demand, een kast vol tijdschriften, spelletjes, diverse kinderfacilteiten en kinderspeelgoed. Buiten diverse zithoeken, ligstoelen, hangmat, een speelweide met glijbaan & speelhuis, skelters, loopfietsen, traptractor, fietsjes en buitenspeelgoed. Vanaf de lodge wandel je zo het boerenleven binnen bij de overburen.
Voor de volledigheid, op het erf bevinden zich alleen ons huis en de Boerenlodge. Voor een verblijf in de lodge gelden dezelfde landelijke richtlijnen als die men thuis opvolgt.


Ik heb geboekt, maar gaat dit door?
Ja, jouw boeking gaat door en je bent van harte welkom. In het geval van een negatief reisadvies voor onze provincie of stad word je hierover door ons geïnformeerd en kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos worden omgeboekt. Mocht je zelf twijfelen of zonder negatief reisadvies willen annuleren dan ligt de keuze uiteraard aan jezelf. Onze annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing. Tot uiterlijk 4 weken voor de geboekte aankomstdatum kun je kosteloos annuleren. Daarna worden er bij annulering kosten in rekening gebracht.
Zie onderstaande voorwaarden.

Kan ik (kosteloos) annuleren?
Het is raadzaam om eerst je eigen reis- en/of annuleringsverzekering te raadplegen voor meer informatie over het annuleren van jouw verblijf.  Onze annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing.Tot uiterlijk 4 weken voor de geboekte aankomstdatum kun je kosteloos annuleren. Daarna worden er bij annulering kosten in rekening gebracht. In het geval van een negatief reisadvies voor onze provincie of stad word je hierover door ons geïnformeerd en kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos worden omgeboekt tot en met de aankomstdatum kun je jouw boeking dan kosteloos omboeken.
Zie onderstaande voorwaarden.

Wat gebeurt er als het gaat om onze gezondheid?
Mochten wij zelf besmet raken met het coronavirus, dan zullen wij genoodzaakt zijn om de Boerenlodge tijdelijk te sluiten. Mocht dat het geval zijn, zullen wij je hier direct over informeren in dat geval kan het verblijf kosteloos worden omgeboekt.

Ik heb klachten of ben ziek?
Mocht jezelf of iemand in jouw reisgezelschap last hebben van klachten die gerelateerd zijn aan die van het coronavirus (hoesten, keelpijn, koorts, aanhoudende hoofdpijn), dan moeten we je helaas verzoeken thuis te blijven en contact op te nemen met de huisarts. Als je door ziekte niet kunt komen, dan kun je je beroepen op de annulerings/ of reisverzekering, de huisarts zal hiervoor een medische verklaring afgeven. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op om je vakantie te annuleren.
Zie onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden
Genoemde zaken kunnen op basis van de RIVM ontwikkelingen worden aangepast.
Houd daarom deze pagina in de gaten voor de laatste info.

Voorwaarden omboeken
De coulance regeling geldt zolang dit nodig is en staat vermeld op de site!
  • In het geval van een negatief reisadvies voor onze provincie of stad word je hierover door ons geïnformeerd en kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos worden omgeboekt. Tot en met de dag van de aankomstdatum kun je jouw geboekte verblijf  kosteloos omboeken naar een andere periode (keuze boekjaar 2020 obv beschikbaarheid/ of 2021 data op aanvraag).
  • Bij prijsverschil tussen jouw nieuwe verblijf en het reeds geboekte verblijf, dan wordt het prijsverschil verrekend. Inhoudend bij een lager bedrag ontvang je geld van ons terug, bij een hoger bedrag betaal je geld bij.
  • Dit betreft een extreme situatie, van deze uitzonderingsregeling kan 1 malig gebruik van worden gemaakt.
  • De Boerenlodge behoudt het recht om deze bijzondere voorwaarden te allen tijde te wijzigen of op te schorten.

Voorwaarden annuleren
Het annuleren van jouw geboekte verblijf bij ons is mogelijk maar niet kosteloos. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden. Een ieder die boekt is verantwoordelijk voor het afsluiten van een annulerings/of reisverzekering. Bij ziekte voortijdig of tijdens jouw verblijf kun je een beroep doen op jouw annulerings/ of reisverzekering, Informeer naar de dekkingsvoorwaarden. In de meeste gevallen wordt 100% van jouw verblijfskosten gedekt en krijg je het geld terug.
  • 4 weken voor ingangsdatum is 50% van de aanbetaling als vergoeding verschuldigd
  • 3 weken voor ingangsdatum is 100% van de aanbetaling als vergoeding verschuldigd
  • 2 weken voor ingangsdatum is 75  % van het totaalbedrag als vergoeding verschuldigd
  • 1 week voor ingangsdatum is 100% van het totaalbedrag als vergoeding verschuldigd


Terug naar de inhoud