CORONAVIRUS - Boerenlodge

Ga naar de inhoud


CORONAVIRUS (COVID-19)
                                                                                                                                                                  
Waar ontzorgen al begint met transparantie
Informatie betreffende het Coronavirus (COVID-19)
21 januari 2021 (update)
Naar aanleiding van de berichtgevingen over het coronavirus kunnen we ons voorstellen dat er vragen zijn omtrent jouw geboekte verblijf. Of dat er twijfels zijn als je voornemend bent om te willen boeken. Op deze pagina informeren we je over de actuele ontwikkelingen bij de Boerenlodge. Het beleid wordt aangepast op basis van de recente updates vanuit de  overheid. Gezien de ontwikkelingen zich in rap tempo kunnen opvolgen  vragen we ook begrip voor de tijd die verstrijkt tussen updates vanuit de overheid en het aanpassen van ons beleid.

Let op! Houd deze pagina in de gaten voor de laatste info.

Veilig en zorgeloos genieten
  • We houden minimaal 1,5 meter afstand.
  • We vinden het fijn jou te mogen welkom heten, maar doen dit op afstand en schudden geen handen.
  • We wassen regelmatig onze handen met zeep. Wij zorgen ervoor dat er  voldoende zeep aanwezig is.
  • Neem zelf ook desinfenctie middel mee.
  • We niezen en hoesten in onze elleboog.
  • De kinderen definfecteren de handen voor en na het buitenspelen ook bij bezoek aan de boerderij.
  • Het binnen speelgoed wordt ivm de hygiene in beperkte mate aangeboden.

Zijn er restricties bij een verblijf in de Boerenlodge?
Er gelden momenteel enkele restricties voor het boeken van een vakantieverblijf in de 4-8P Boerenlodge, behalve dat voor een ieder geldt om bij meerdere huishoudens 1,5 meter afstand te bewaren, mag een gezelschap bestaan uit 1 huishouden OF maximaal 2 personen (uit verschillende huishoudens) exclusief kinderen onder de 12 jaar, deze worden hierin niet meegerekend.  Onder een huishouden wordt verstaan als men onder 1 dak leeft/woont. Voor een verblijf in de Boerenlodge volgen wij de RIVM voorschriften op mbt het maximaal toegestane aantal personen / of de samenstelling van het reisgezelschap. Mocht het reisgezelschap qua grootte of samenstelling op het moment van de boeking/verblijfsperiode niet passend zijn om te mogen komen lodgeren, inhoudend dat jouw reisgezelschap dient te worden aangepast, dan kan de boeking via onze coulance regeling tot aan de dag voor aankomst kosteloos nog worden aangepast naar het nieuwe geldende reisgezelschap. En de boeking worden omgeboekt naar een kleiner verblijfstype met een minimimum van een 4P Boerenlodge boeking. Het prijsverschil zal dan worden verrekend.

Door de PRIVACY plek kunnen we een veilige omgeving aanbieden en de hygiene wordt goed gewaarborgd door de aanwezigheid van 2 badkamers, de gescheiden slaapkamers, en voor de 6P/8P Boerenlodge verblijf nog een extra 3e toilet en wastafel voorziening op de bovenverdieping.

We houden de situatie in de gaten over de ontwikkeling rondom het coronavirus en de impact die het zou kunnen hebben op jouw verblijf. Mocht de situatie wijzigen, inhoudend dat door overheidsmaatregelen jouw verblijf hier niet door kan gaan, wij onze dienstverlening niet kunnen aanbieden, dan word je hierover door ons geinformeerd. En kan er via onze
coulance regeling worden omgeboekt. Nb een ieder die bij ons een verblijf boekt, wijzen we ook op de verantwoordelijkheid voor het afsluiten van een reis- en/of annuleringsverzekering. Informeer goed naar de voorwaarden. Juist nu met deze risico factoren, kun je door ziekte of ziekte die ontstaat tijdens het verblijf, jouw geboekte verblijf annuleren. Hoe vervelend zo een situatie ook is, maar is jouw geboekte verblijf in de meeste gevallen 100% verzekerd en krijg je je geld ook terug.
Wij richten ons vooral op de borging, mocht de boeking niet door kunnen gaan, als gevolg van maatregelen die de overheid kan opleggen. Deze begrippen zijn helaas niet te verzekeren, zodoende bieden we alleen in deze uitzonderlijke corona periode een tijdelijke coulance regeleling aan. Zie onderstaande voorwaarden.

Wat te doen bij een negatief reisadvies?
In het geval van een negatief reisadvies voor onze provincie of stad, wij onze dienstverlening niet kunnen aanbieden, word je hierover door ons geïnformeerd en kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos worden omgeboekt. Mocht je zelf twijfelen of zonder negatief reisadvies willen annuleren dan ligt de keuze uiteraard aan jezelf. Onze annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing. Tot uiterlijk 4 weken voor de geboekte aankomstdatum kun je kosteloos annuleren. Daarna worden er bij annulering kosten in rekening gebracht.
Zie onderstaande voorwaarden.

Kan ik (kosteloos) annuleren?
Het is raadzaam om eerst je eigen reis- en/of annuleringsverzekering te raadplegen voor meer informatie over het annuleren van jouw verblijf.  Onze annuleringsvoorwaarden zijn van toepassing.Tot uiterlijk 4 weken voor de geboekte aankomstdatum kun je kosteloos annuleren. Daarna worden er bij annulering kosten in rekening gebracht. In het geval van een negatief reisadvies voor onze provincie of stad word je hierover door ons geïnformeerd, wij onze dienstverlening niet kunnen aanbieden, dan kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos worden omgeboekt. Tot en met de aankomstdatum kun je jouw boeking dan kosteloos omboeken.
Zie onderstaande voorwaarden.

Ik heb klachten of ben ziek?
Mocht jezelf of iemand in jouw reisgezelschap last hebben van klachten die gerelateerd zijn aan die van het coronavirus (hoesten, keelpijn, koorts, aanhoudende hoofdpijn), dan moeten we je helaas verzoeken thuis te blijven en contact op te nemen met de huisarts voor een corona test. Als je door ziekte niet kunt komen, dan kun je je beroepen op de annulerings/ of reisverzekering, de huisarts zal hiervoor een medische verklaring afgeven. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op om je vakantie te annuleren.
Zie onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden
Genoemde zaken kunnen op basis van de RIVM ontwikkelingen worden aangepast.
Houd daarom deze pagina in de gaten voor de laatste info.

Voorwaarden omboeken
De coulance regeling geldt zolang dit nodig is en staat vermeld op de site!
  • In het geval dat er wijzigingen plaatsvinden mbt de RIVM voorschriften en van invloed zijn op de toegestane groepsgrootte of samenstelling van een reisgezelschap, inhoudend dat jouw reisgezelschap moet worden aangepast, dan kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos nog worden aangpast naar het nieuwe geldende reisgezelschap. Tot en met de dag van de aankomstdatum kun je jouw geboekte verblijf omboeken naar een kleiner verblijfstype met als minimum de 4P Boerenlodge.
  • In het geval van een negatief reisadvies voor onze provincie of stad, wij onze dienstverlening niet kunnen aanbieden, word je hierover door ons geïnformeerd en kan via de coulance regeling jouw boeking kosteloos worden omgeboekt. Tot en met de dag van de aankomstdatum kun je jouw geboekte verblijf  kosteloos omboeken naar een andere periode (keuze boekjaar 2021 obv beschikbaarheid/ data op aanvraag).
  • Bij evemtueel prijsverschil tussen jouw nieuwe verblijf en het reeds geboekte verblijf, dan wordt het prijsverschil verrekend. Inhoudend bij een lager bedrag ontvang je geld van ons terug, bij een hoger bedrag betaal je geld bij.
  • Dit betreft een extreme situatie, van deze uitzonderingsregeling coulance regeling kan 1 malig gebruik van worden gemaakt.
  • De Boerenlodge behoudt het recht om deze bijzondere voorwaarden te allen tijde te wijzigen of op te schorten.

Voorwaarden annuleren
Het annuleren van jouw geboekte verblijf bij ons is mogelijk maar niet kosteloos. Hiervoor gelden onze annuleringsvoorwaarden. Een ieder die boekt is verantwoordelijk voor het afsluiten van een annulerings/of reisverzekering. Bij ziekte voortijdig of tijdens jouw verblijf kun je een beroep doen op jouw annulerings/ of reisverzekering, Informeer naar de dekkingsvoorwaarden. In de meeste gevallen wordt 100% van jouw verblijfskosten gedekt en krijg je het geld terug.
  • 4 weken voor ingangsdatum is 50% van de aanbetaling als vergoeding verschuldigd
  • 3 weken voor ingangsdatum is 100% van de aanbetaling als vergoeding verschuldigd
  • 2 weken voor ingangsdatum is 75  % van het totaalbedrag als vergoeding verschuldigd
  • 1 week voor ingangsdatum is 100% van het totaalbedrag als vergoeding verschuldigd


Terug naar de inhoud